Hakukoneoptimointi (SEO) yrityksen verkkosivustolle

Tarjoamme hakukoneoptimointia verkkosivustoille. Hakukoneoptimointi voi olla kertaluontoista tai jatkuvaa. Meillä on kyky sekä tekniseen optimointiin, että optimoidun sisällön luomiseen.

Mitä hakukone­optimointi tarkoittaa?

Hakukoneoptimointi tarkoittaa verkkosivuston näkyvyyden nostamista hakukoneissa, kuten Googlessa tai Bingissä. Hakukoneoptimointi lisää verkkosivuston orgaanista eli luontaista ja ilmaista liikennettä. Hakukoneoptimoinnin voi jakaa tekniseen hakukoneoptimointiin, sisällön hakukoneoptimointiin ja sen tuottamiseeen sekä ulkoiseen hakukoneoptimointiin.

Tekninen hakukoneoptimointi

Tekninen hakukoneoptimointi tarkoittaa sitä, kun sivuston koodia muutetaan helpommin hakukoneen ymmärrettäväksi. Hakukoneethan näkevät sivustosta ainoastaan koodin, eivätkä esimerkiksi näe kuvia kuten ihmiset. Tästä syystä hakukoneille voidaan kertoa, mitä kuvassa on, muun muassa hakukonenäkyvyyden ja saavutettavuuden parantamiseksi.

Teknistä hakukoneoptimointia on myös sivuston toimivuuden, kuten latausnopeuden parantaminen. Katso, miten nostin asiakkaan näkyvyyttä hakukoneissa +1900% teknisellä hakukoneoptimoinnilla.

Sisällön hakukoneoptimointi ja SEO-sisällön luominen

Sisällön hakukoneoptimointi tarkoittaa sisällön muokkaamista tai lisäämistä niin, että hakukoneet näkevät sisällön aiempaa arvokkaampana ja nostavat sen sijoituksen korkeammalle. Tätä voi olla esimerkiksi avainsanan lisäämisen otsikkoihin ja leipätekstiin sekä rinnakkaisen sisällön luominen. Kun luot paljon rinnakkaista sisältöä, esimerkiksi blogin avulla ja linkkaat blogitekstejä toisiinsa, hakukoneet näkevät sivustosi asiantuntija. Lue, miten voit nostaa hakukonenäkyvyyttä blogin avulla.

Ulkoinen hakukoneoptimointi

Ulkoinen hakukoneoptimointi on työtä, jota tehdään verkkosivuston ulkopuolella parantaakseen verkkosivustosi näkyvyyttä hakukoneissa. Tätä voi olla esimerkiksi linkkien hankkiminen toisten sivustolta omallesi, tai trafiikin tuominen sivustolle sosiaalisesta mediasta. Hakukoneet näkevät linkit toisilta sivustoilta sinun sivustollesi suosituksina, jonka takia hakukonenäkyvyytesi voi kasvaa. Myös trafiikki nostaa hakukonenäkyvyyttäsi, koska sisältösi nähdään arvokkaana.

Referenssit hakukone­optimoinnista

Tekninen hakukoneoptimointi tuotti erinomaisia tuloksia UGC Toimistolle

Kirill Sultanshin

UGC Toimisto

”Meidän SEO on parantunut yli 150% alle viikossa, ja saimme Impressions luku 10:stä 210:een alle 7 päivässä. Henri löysi keinot oma-aloitteisesti miten saadaan nettisivu korjattua. Vahva suositus!”

Ylläpidämme ja hakukone­optimoimme verkko&shysivustoja

Kun kehitämme WordPress-verkkosivuston, pakettiin sisältyy aina sivuston ylläpitäminen webhotellissamme, sekä lisenssi- ja verkkotunnusmaksut. Pakettiin sisältyy aina tietty määrä sivuston muokkaamista kuukaudessa. Tämä muokkaaminen voi olla tarvittaessa myös hakukoneoptimointia, kuten sisällön luomista. Kehittämillämme metodeilla ja agenteilla yhden laadukkaan, hakukoneoptimoidun blogikirjoituksen luomiseen kuluu 30-120 minuuttia. Voimme sisällyttää hakukoneoptimoinnin verkkosivuston ylläpitomaksuun. Katso siis myös WordPress verkkosivusto -palvelumme.

Hakukonenäkyvyys vaatii jatkuvaa päivittämistä

Hakukoneet arvostavat aktiiviset sivustot passiivia korkeammalle hakukoneissa. Jotta hakukonenäkyvyys pysyy merkittävänä, sisällön muokkauksia ja lisäämisiä on tehtävä usein. Olemme todenneet 2 uutta blogia kuukaudessa riittäväksi määräksi hakukonenäkyvyyden nostamiseksi.

Mitä hakukone­optimointi maksaa?

Tällä hetkellä hakukoneoptimointimme maksaa 60€/h. Jos hakukoneoptimointi sisällytetään kehittämämme verkkosivuston kuukausimaksuun, tuntihinta on matalempi.

Voimme myös kouluttaa henkilöitä hakukoneoptimointiin. Visio Sites onkin onnistuneesti kehittänyt sivuston ugcsuomi.fi ja kouluttanut sen tiimin onnistuneesti tuottamaan hakukoneoptimoitua sisältöä. Sivusto saa tällä hetkellä jopa 40% kaikesta UGC:hen liittyvästä hakukoneliikenteestä Suomessa.

Arvostelut

Meidän kanssa tykätään tehdä töitä

Kysy lisää verkkosivuista