Etusivu » Referenssit » Verkkosivut rakennusliikkeelle
Urakka Groupilla oli valmis logo ja valmiit, yhden sivun verkkosivut. Yrityksessä päätettiin kuitenkin sijoittaa verkkosivustoon, joka herättää luottamusta ja tuo asiakkaita. Tartuimme toimeen.
Koska tavoite oli luoda ”mahdollisimman hyvät ja konvertoivat” verkkosivut, oli tämä projekti äärimmäisen kiva toteuttaa! Projektissa pääsi hyödyntämään ammattitaitoa vapaasti ja ilman rajoitteita. Lopputulos olikin erinomainen.
Urakka Group halusi lähteä liikkeelle logon vihreällä värillä. Valitsimme brändin korosteväriksi kirkkaan oranssin, joka kirkkaan vihreän päävärin kanssa ”kehuu” toinen toistaan. Myös Urakka Groupin päässä oltiin tyytyväisiä tähän rakennusliikkeille ominaiseen oranssiin väriin.
Muutoin sivustolla käytetty värimaailma oli yksinkertaisesti tummaa ja valkoista. Yksinkertainen ja toimiva värimaailma verkkosivustolla herättää luottamusta.
Aika
06/2025
Toimiala
Rakennusliike
Asiakas
Urakka Group Oy
Palaute
Urakka Groupin verkkosivusto on erinomainen esimerkki siitä, miten rakennusliikkeen verkkosivut voivat palvella asiakkaita tehokkaasti ja ammattimaisesti. Sivuston rakenne on selkeä ja looginen, mikä tekee navigoinnista helppoa niin tietokoneella kuin mobiililaitteellakin. Ylävalikko tarjoaa nopean pääsyn tärkeimpiin osioihin, kuten palveluihin, referensseihin ja yhteystietoihin. Urakka Groupin verkkosivusto on toimiva, informatiivinen ja asiakaslähtöinen kokonaisuus. Se esittelee yrityksen osaamisen, palvelut ja yhteystiedot selkeästi ja vakuuttavasti. Sivusto tukee tehokkaasti yrityksen liiketoimintaa ja rakentaa luottamusta potentiaalisten asiakkaiden suuntaan.
Palvelut on esitelty kattavasti ja selkeästi. Jokaisesta palvelusta on lyhyt, ytimekäs kuvaus, ja käyttäjää ohjataan tutustumaan tarkemmin tai pyytämään tarjousta. Tämä rakenne tekee palveluvalikoiman ymmärtämisestä helppoa ja madaltaa kynnystä ottaa yhteyttä. Palveluiden laaja kirjo – kylpyhuoneremonteista raudoitustöihin – tuo esiin yrityksen monipuolisuuden ja ammattitaidon.
Sivustolla tuodaan esiin yrityksen nuorekkuus, kokemus ja sertifikaatit, kuten työturva- ja tulityökortit sekä vedeneristyssertifikaatti. Tämä lisää luottamusta ja vakuuttaa asiakkaan siitä, että kyseessä on osaava ja vastuullinen toimija. Myös maininta ilmaisesta arviointikäynnistä pääkaupunkiseudulla on erinomainen asiakashankinnan kannalta.
Yhteystiedot ovat helposti löydettävissä ja selkeästi esillä. Sähköpostiosoite ja puhelinnumerot on annettu suoraan, mikä helpottaa yhteydenottoa. Lisäksi henkilöiden nimet tuovat inhimillistä ja luottamusta herättävää otetta sivustolle.
Yrityksen taustatarina ja yrittäjien esittely luovat henkilökohtaisen ja lähestyttävän kuvan Urakka Groupista. Asiakkaalle syntyy tunne, että hän tietää, keiden kanssa on tekemisissä. Tämä on erityisen tärkeää rakennusalalla, jossa luottamus ja henkilökohtainen kontakti ovat keskeisiä tekijöitä.
Sivustolla on käytetty tehokkaasti paikallisia ja toimialakohtaisia avainsanoja, kuten ”rakennusliike Järvenpää”. Tämä parantaa näkyvyyttä hakukoneissa ja auttaa asiakkaita löytämään palvelut helposti.
Visio Sites Oy on kehittänyt tämän verkkosivuston yhteistyössä asiakkaan kanssa. Olemme erikoistuneet WordPress verkkosivustoiden suunnitteluun, kehittämiseen ja ylläpitoon. Tarjoamme myös hakukoneoptimointia. Autamme mielellämme kaikissa WordPressiin tai verkkosivustoihin liittyvissä kysymyksissä!
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi sekä sivuston analysoimiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla.